Sunday, March 13, 2005

Alles is nieuw

Ik ken de zelfhulpbladen niet. Ik heb de ervaring niet. Alles is nieuw aan seks voor mij. Afgezien van een paar one-night-stands en enkele nachtjes brave seks met jongens op wie ik verliefd was, is alles nieuw voor mij.
Ik moet alles zelf uitvinden, samen met J., met wie ik nu sinds vijf weken het bed deel.
En het is leuk! En nieuw! En spannend!

Maar ik mis een soort klankbord.
En ik kan mij voorstellen dat anderen dat ook missen; dat iemand volstrekt eerlijk is over haar of zijn seksleven.

Dus hier komt het dan: een zo eerlijk mogelijk verslag over mijn seksleven sinds vijf weken. Ik had hier eerder mee willen beginnen, maar kon de tijd niet vinden - dat krijg je als elk gaatje tijd wordt gebruikt voor werken, seks of bijslapen.

Ik ben vrouw, ik ben dertig, heb sinds vijf weken een vriendje die geen naam heeft die met J. begint maar die ik wel zal afkorten tot J. omdat ik geef om privacy en ik heb weinig tot geen gêne over lichamelijke zaken. Preutsheid is mij vreemd. J. moet hieraan een beetje wennen, dat ik gewoon naakt loop door het huis, zelfs als er een minieme kans is dat zijn huisgenoot zijn slaapkamer uit zou kunnen komen (miniem omdat ik alleen naakt door het huis loop bijv. 's nachts om drie uur o.i.d.). Maar voor de rest is J. ook tamelijk gêneloos wat lichamelijke dingen betreft.
Ik kan mij voorstellen dat ik na een tijdje deze weblog bijhouden vind dat ik mijn boekje ver te buiten ben gegaan... maar ja, dat is dan maar zo. Eenmaal op het internet, zweeft het daar jarenlang rond.

Ik zal allereerst proberen over de seks van de afgelopen weken te vertellen, voor zover ik mij specifieke situaties kan herinneren.
In ieder geval hebben zich nu al situaties voorgedaan die ik niet kende uit de schaarse bladen (Viva enzo) die ik ooit heb gelezen waar daar over gepraat wordt. Het enige is dat ik merk dat ik beïnvloed ben door de media in mijn beleving van seks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home