Sunday, March 13, 2005

De tweede keer met J.

De tweede keer met J. was helemaal geweldig, waanzinnig. Ik weet niet meer of het nu gelijk de volgende nacht was bij hem of dat ik eerst een nacht thuis heb geslapen.
"J. and his magic stick" dacht ik alsmaar. Misschien heeft J. een middeltje formaat penis, maar hij deed er wonderen mee. Vooral heel bijzonder was als hij hééél langzaam in en uit me ging. Het werd me snel duidelijk de afgelopen weken als we neukten dat de diepte van de penetratie er niet zo toe doet. Het is meer wat de penis bij de ingang van mijn vagina doet, wat ertoe doet. Het is zelfs zo dat als hij heel diep bij me naar binnen gaat, het ontzettende pijn doet van binnen soms en het draagt bepaald niet bij tot een fijn gevoel waar ik opgewonden van word/blijf.
Ikzelf doe wonderen met een bepaalde spier ergens in mijn bekken waarmee ik zijn penis als het ware extra 'omarm' en J. reageert daar waanzinnig op. Het is extra fijn om hem zo opgewonden te zien. En J. is dus heel duidelijk in wat hij fijn of niet fijn vindt.
Ik had nog niet verteld dat ik de eerste nacht J. zijn ballen iets te stevig had vastgegrepen waardoor hij pijn had. Oeps. Grappig trouwens dat de ballen heel koel aanvoelen. Ik snap waarom mannen die te veel zitten in hun werk of te strakke onderbroeken dragen, minder krachtig sperma hebben.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home